неделя, 5 юли 2015 г.

Два квадрата пикник


Всъщност, трябват ви не повече от два квадратни метра уютна природа... колкото по-крайречна и затънтено родопска, толкова по-добре :)


Друго: едно по-квадратно огнище...
И някакво най-квадратно меню:


Квадратна пица или Пиксел пица (домат, телешки салам, сирене, тиквичка, зехтин, риган, мащерка:


Квадратни гъби, яйца, сиренца:


*сварете яйцата, докато са още топли ги затворете плътно в кутийка, те ще заемат кубични форми.
*запечете гъбите. докато са още топли ги затворете в буркан с квадратно дъно и оставете да изстинат, те ще останат в квадратна форма.

Квадратен пай с кайсии и праскови:



Квадратни хлебчета:


Изплетете си скара от сурови клончета. Поставете телешките квадратни кюфтета отгоре, по време на печенето те ще се оребрят приятно карирано:


6 коментара:

  1. Lemuria, хиляди пъти съм ти благодарна, че намина през местенцето ми и коментира. И знаеш ли защо? Защото така узнах за теб! Ти си просто уникално въхновяваща, толкова оригинални идеи на едно място не бях виждала. :) Оригинални в семплостта си, която ни заобикаля постоянно, но не виждаме. Благоадря ти още веднъж, че ми отвори вратите за себе си. С най-голямо удоволствие ще надничам при теб! Прегледах всичко от 2015, като имам време ще се върна и по-назад... Страхотно местенце имаш, казвам го най-искрено! Хубав ден ти желая. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря отново, Гергана, не получавам често коментари тук и дори ти отговорих директно по мейла :)))
    Още веднъж: щастлив и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Гергана, силно ме развълнуваха думите ти, наистина.
      При теб се зареждам със слънчева вяра, искреност и онези специални
      усмивки, които сближават по неповторим начин...
      Съхрани тази така щедра чувствителност, спонтанност и космическа
      емоционалност :), безценни са!
      Хубав ден и на теб!

      Изтриване
    2. Ооо, ще ме разплачеш, да знаеш... Благодаря!
      Аз понякога се питам има ли смисъл от всичко това и интересува ли ги въобще хората споделянето на всички тези мои настроения... Ти ми даваш вяра!
      Много се радвам, че те открих! Надявам се може на "ти". :) И оттук-насетне ще си имаш още един редовен гост във виртуалното си местенце - наистина ме остави без думи с идеите си! И този твой Прованс... Ех! :)
      Всичко добро, Мими!

      Изтриване
  3. Прекрасни идеи за пикник, неповторима обстановка и настроение за летните дни !
    Поздрави и весело лято !

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря. Весели пикници и на теб!

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...