петък, 4 март 2016 г.

Да насадиш Тирамису



Ти-ра-ми-су... класически, изчистен почти до строгост десерт,
но пък със звучно име като мантра (през итал. ез.- "развесели ме, ободри ме"). 


Този тук е купешки, с размер на “една човешка длан”,
но по-голям съвсем не ни е нужен :)
Прилича ми на плодородна почва, на разорано парче пролетна земя, на един кат градина, която само чака градинарят март да се развихри


До всяка порта
дойде пролетта
с кални сандали.

                   Исса


Тъканта на тирамисуто е благодатна за разсади разни - от теменужки, синчец и минзухари до дрян и цъфнали сливови клонки. Земният цвят - дюс терен за шарени контрасти. Украсяването на тортата пък си е притаен празник в кратък източен формат:

тРирамису през 03.03.2016, 33, 3  до 3

Виж славея -
бърше крачета окаляни
в цветовете на сливата.

                      Исса

След пиршеството може да поставите "глазурата" във вода - в конкретния случай за ваза послужи опаковката от тирамисуто:


Къде да излея коритото?
Тук навсякъде
пеят щурчета.

                 Оницура


За финал, вместо романтише плаващи чаени свещи, във високите пролетни води замятаме от новата гама "хримарки" ;) и рибки на точки изскачат доволно...

2 коментара:

  1. Ето така се засажда любов. :) Най-красивото тирамису, което съм виждала! Винаги да ти е плодотворно на душата. :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...